fbpx

Jaką torebkę wybrać do pracy w biurze?

Zwłaszcza podczas spotkań biznesowych chcemy prezentować się perfekcyjnie. To dowód naszej pozycji i profesjonalizmu. A odpowiednia torebka jest niezwykle ważna dla stylizacji biurowej. Powinna być elegancka i dopasowana do dress codu panującego w organizacji. Torebka która nosimy do pracy, to również nasza codzienna torebka, i musimy w niej pomieścić przedmioty, które będą nam potrzebne w ciągu całego dnia. Dlatego powinna być ona dopasowana do naszego stylu życia. Często taka torebka musi by więc nie tylko elegancka, ale również praktyczna i pojemna. Ponadto dobrze, aby był to uniwersalny model, który można swobodnie łączyć z różnymi stylizacjami.

Wybór odpowiedniej torebki do pracy, to wbrew pozorom, nie jest łatwe zadanie. Dlatego poniżej przygotowaliśmy dla Was klika prostych i uniwersalnych zasad, które pozwolą wybrać odpowiedni wzór, fason i kolor torebki biznesowej. Mamy dla Was także propozycje torebek z naszego asortymentu.

Wybierz idealny model torebki do pracy!

Na co zwrócić uwagę przy wyborze torebki do biura?

DRESCODE

Twoja stylizacja, a także torebka powinny odpowiadać temu czym się zajmujesz. Zwróć również uwagę na zasady dotyczące wyglądu jakie panują w twojej pracy. Oczywiście inne reguły dotyczące wyglądu są w urzędzie lub małej firmie rodzinnej, a inne w korporacji. Na dress code ma wpływ również sprawowane stanowisko.

W dużych firmach i korporacjach zawsze w cenie jest stylowa klasyka. Postaw na produkty eleganckie i  wysokiej jakości. Bardziej formalny dress code dotyczy, też co raz częściej mniejszych firm. Wygląd pracownika świadczy o firmie, a także profesjonalizmie. Dress code nie zawsze jest formalny i sztywny, wtedy można pozwolić sobie na trochę więcej ekstrawagancji.

MODEL, KSZTAŁT I FASON

Torebka biurowa powinna być elegancka. Z tego powodu najlepiej sprawdza się klasyka: shopper, aktówka lub elegancka listonoszka. Najlepiej stawiać na minimalistyczne projekty, proste i klasyczne fasony, które pasują do oficjalnych, biurowych stylizacji. Lepiej unikać rzucających się w oczy wzorów, dodatków czy zdobień.

Złota zasada: elegancja i prostota podkreślają wizerunek profesjonalistki.

Ważne aby model i fason torebki pasowały do Twojej sylwetki, zbyt duża torba może po prostu zrujnować całą stylizację. Tutaj mamy dla was kilka wskazówek na ten temat – Jak dobrać torebkę do sylwetki?

PRAKTYCZNA I UNIWERSALNA

Torebka do pracy powinna być również pojemna i pakowna. Do pracy często zabieramy ze sobą dużo przedmiotów, które są nam niezbędne podczas długiego dnia. Wozimy ze sobą dokumenty, teczki, kalendarz, czasami nosimy w torebce nawet laptopa. Drugie śniadanie, kosmetyczka, butelka wody… Z tego względu bardzo ważne jest, aby do torebki dało się zmieścić przynajmniej dokumenty o formacie A4. Na pewno nosisz ze sobą wiele drobnych przedmiotów, jak klucze, telefon czy chusteczki, w takim razie warto zadbać o to, aby torebka miała dodatkowe kieszenie lub komorę, które pozwolą ci zorganizować wszystkie rzeczy. W skrócie: zwróć uwagę na funkcjonalność torebki.

Duża i pojemna torebka może być też elegancka. Zachowaj jednak umiar. Torebki w wyjątkowo dużych rozmiarach nie wpisują się w ramy elegancji.

JAKOŚĆ WYKONANIA

Torebka do pracy, używana jest na co dzień i intensywnie eksploatowana. Dlatego powinna być solidnie wykonana z wykorzystaniem mocnego i trwałego materiału. Jeżeli szukasz dobrej jakości torebki, zdecyduj się na model wykonany ze skóry naturalnej. Dlaczego? Skórzane torebki są bardzo trwałe i zawsze prezentują się elegancko. Są odporne na zarysowania i uszkodzenia.

To niezwykle istotne zwłaszcza w przypadku torebki której używasz na co dzień. Dzięki temu twoja torebka nie straci blasku przez lata. Nie będziesz też zmuszona to częstej wymiany torebkę z uwagi na ich zużycie. To podejście bardziej eko. Nie warto oszczędzać na torebce do pracy. Dzięki temu posłuży ci długo i cały czas będzie świetnie się prezentować.

Więcej o właściwościach skóry naturalnej możesz przeczytać tutaj > WŁAŚCIWOŚCI SKÓRY NATURALNEJ

O tym jak poznać, że to prawdziwa skóra naturalna przeczytasz tutaj – > JAK POZNAĆ, ŻE TO SKÓRA? 

KOLOR TOREBKI

Jak wybrać odpowiedni kolor torebki do biura? Tak, jak w przypadku fasonu, najlepiej postawić na klasykę. Zdecyduj się na uniwersalny kolor torebki, który będzie pasował do różnych stylizacji. Z pewnością świetnie sprawdzą się takie kolory jak czarny, brąz, granat, szary, beż…

Nie musisz jednak unikać innych kolorów. W biznesowym dress codzie raczej nie ma w tym względzie ograniczeń. Warto jednak, aby był to stonowany kolor i wkomponował się w stylizację.

Elegancja najczęściej kojarzy się kolorem czarnym, jest to też bardzo uniwersalny kolor, który będzie pasował do różnych zestawień modowych.

WYGODA UŻYTKOWANIA

Jakże często o tym zapominamy! A to przecież niezwykle ważne. Torebka do pracy powinna być przede wszystkim bardzo wygodna. Spędzisz z nią cały dzień! Dlatego zwróć uwagę, czy torebka jest komfortowa w noszeniu. Dopasuj model do siebie i swoich preferencji. Może zamiast shoppera na rączkach wolisz mniejszą i lżejsza listonoszkę? Wolisz nosić torebkę crossbody, na ramieniu czy w ręku?

Z takiej torebki korzystasz bardzo często: w biurze, na konferencji, na oficjalnych spotkaniach, w drodze do domu… Dlatego zadbaj aby torebka była nie tylko elegancka i praktyczna, ale nade wszystko wygodna dla ciebie.

ZOBACZ NASZE ZESTAWIENIE

Szukasz nowej torebki do pracy? W takim razie mamy dla ciebie kilka propozycji. Nie tylko klasyka, ale i coś bardziej oryginalnego 😉

SHOPPER ARTERBERRY lub TOREBKA SAWA

Torebka skórzana

Klasyka i minimalizm. Shopper to jeden z najpopularniejszych fasonów torebek do pracy. Elegancka torebka wykonana z wysokiej jakości skóry naturalnej sprawdzi się nie tylko do biura, ale i świetnie będzie się komponować z casualowymi stylizacjami. Obie torebki bez trudu pomieszczą format A4 a nawet małego laptopa.

Shopper Arterberry to wygodny model, z dużymi skórzanymi uszami, które wygodnie leżą na ramieniu. Sawa to praktyczna I pakowna torba na codzień, którą możesz nosić również na skórzanym pasku.

Shopper skórzany karmelowy

Jeżeli w twojej pracy panuje luźniejszy dress code i nie potrzebujesz nosić ze sobą dokumentów pomyśl o torbie typu worek piccadilly lub Hobo.

Torebka to profesjonalny atrybut każdej bizneswoman. Wybierając model do pracy, pamiętaj o powyższych wskazówkach. Stosuj się do zasad dress codu w twoim biurze i stawiaj raczej na elegancką klasykę. Szukając perfekcyjnej torebki damskiej, którą będziesz nosiła codziennie w pracy, zwróć uwagę na jakość jej wykonania, praktyczność, uniwersalność oraz wygodę użytkowania. Wybierz torebkę dopasowaną do twojego stylu życia.

Koszyk