
JAK DOKONAĆ ZWROTU
Możesz dokonać
zwrotu nieużywanego produktu w ciągu 14 dni od otrzymania
przesyłki.
Aby dokonać zwrotu
napisz do nas wiadomość email na adres: kontakt@melikafashion.pl
lub skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie kontakt.
W celu przyśpieszenia procesu zwrotu podaj nam: NUMER ZAMÓWIENIA INTERNETOWEGO, oraz, jeśli możesz, napisz proszę jaka jest PRZYCZYNA ZWROTU, to może być dla nas bardzo cenną informacją na przyszłość.
Drukowana wersja odstąpienia od umowy nie jest wymagana.
Zwracany produkt należy wysłać na adres: Melika Fashion, Paweł Bieniek, ul. Iwicka 19 m. 43, 00-735 Warszawa. Do przesyłki załącz dowód zakupu (paragon lub faktura).
Zwrot kosztów nastąpi niezwłocznie po odebraniu przez nas produktu. Zwracamy cenę produktu + najtańszy koszt dostawy. Jeżeli zwrot jest częściowy, to wartość zwracanego produktu.
JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ
Reklamację możesz zgłosić w ciągu 2 lat (24 miesiące) od daty zakupu produktu.
W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami w wygodny dla siebie sposób, np. napisz do nas wiadomość mailem (kontakt@melikafashion.pl) lub skorzystaj z formularza kontaktowego.
Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia.
O decyzji poinformujemy drogą elektroniczną.
Reklamacja powinna
zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta,
ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdują się w regulaminie.