Promocje
Shopper skórzany Arterberry Karmel
Shopper skórzany Arterberry Karmel
680,00 zł 540,00 zł
szt.
Shopper City Brzoskwinia
Shopper City Brzoskwinia
580,00 zł 450,00 zł
szt.
Torebka worek Piccadilly Granatowa
Torebka worek Piccadilly Granatowa
480,00 zł 380,00 zł
szt.
Torebka skórzana Syrenka karmel
Torebka skórzana Syrenka karmel
390,00 zł 320,00 zł
szt.
Kopertówka skórzana Agentka Brązowa
Kopertówka skórzana Agentka Brązowa
340,00 zł 240,00 zł
szt.
Torebka skórzana Alicja Czarna
Torebka skórzana Alicja Czarna
420,00 zł 360,00 zł
szt.
Skórzana torebka Hobo Seniorita Czarna
Skórzana torebka Hobo Seniorita Czarna
490,00 zł 380,00 zł
szt.
Torebka wieczorowa z cekinami
Torebka wieczorowa z cekinami
319,00 zł 240,00 zł
szt.
Torebka wieczorowa z cekinami
Torebka wieczorowa z cekinami
319,00 zł 240,00 zł
szt.
Torebka wieczorowa Luna Szara
Torebka wieczorowa Luna Szara
240,00 zł 190,00 zł
szt.
Łańcuszek do torebki w kolorze złotym
Łańcuszek do torebki w kolorze złotym
29,00 zł 19,00 zł
szt.
Łańcuszek do torebki ciemny
Łańcuszek do torebki ciemny
39,00 zł 29,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Wersje językowe
Zwroty i reklamacje

JAK DOKONAĆ ZWROTU

Możesz dokonać zwrotu nieużywanego produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Aby dokonać zwrotu napisz do nas wiadomość email na adres: kontakt@melikafashion.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie kontakt.

W celu przyśpieszenia procesu zwrotu podaj nam: NUMER ZAMÓWIENIA INTERNETOWEGO, oraz, jeśli możesz, napisz proszę jaka jest PRZYCZYNA ZWROTU, to może być dla nas bardzo cenną informacją na przyszłość.

Drukowana wersja odstąpienia od umowy nie jest wymagana.

Zwracany produkt należy wysłać na adres: Melika Fashion, Paweł Bieniek, ul. Iwicka 19 m. 43, 00-735 Warszawa. Do przesyłki załącz dowód zakupu (paragon lub faktura).

Zwrot kosztów nastąpi niezwłocznie po odebraniu przez nas produktu. Zwracamy cenę produktu + najtańszy koszt dostawy. Jeżeli zwrot jest częściowy, to wartość zwracanego produktu.


JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ

Reklamację możesz zgłosić w ciągu 2 lat (24 miesiące) od daty zakupu produktu.

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami w wygodny dla siebie sposób, np. napisz do nas wiadomość mailem (kontakt@melikafashion.pl) lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia.

O decyzji poinformujemy drogą elektroniczną.

Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.


Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdują się w regulaminie.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl