Promocje
Damski pasek skórzany do spodni srebrny
Damski pasek skórzany do spodni srebrny
179,00 zł 159,00 zł
Pasek do spodni srebrny szeroki damski
Pasek do spodni srebrny szeroki damski
189,00 zł 169,00 zł
Pasek do spodni czarny szeroki damski
Pasek do spodni czarny szeroki damski
189,00 zł 169,00 zł
Damski pasek skórzany do spodni złoty
Damski pasek skórzany do spodni złoty
179,00 zł 159,00 zł
Damski pasek skórzany do spodni jasnobrązowy
Damski pasek skórzany do spodni jasnobrązowy
179,00 zł 159,00 zł
Damski pasek skórzany do spodni czarny
Damski pasek skórzany do spodni czarny
179,00 zł 159,00 zł
Damski pasek skórzany do spodni czerwony
Damski pasek skórzany do spodni czerwony
179,00 zł 159,00 zł
Pasek skórzany damski ze wzorem krokodyla
Pasek skórzany damski ze wzorem krokodyla
179,00 zł 159,00 zł
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Wersje językowe
Zwroty i reklamacje

JAK DOKONAĆ ZWROTU

Możesz dokonać zwrotu nieużywanego produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Aby dokonać zwrotu napisz do nas wiadomość email na adres: kontakt@melikafashion.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego na stronie kontakt.

W celu przyśpieszenia procesu zwrotu podaj nam: NUMER ZAMÓWIENIA INTERNETOWEGO, oraz, jeśli możesz, napisz proszę jaka jest PRZYCZYNA ZWROTU, to może być dla nas bardzo cenną informacją na przyszłość.

Drukowana wersja odstąpienia od umowy nie jest wymagana.

Zwracany produkt należy wysłać na adres: Melika Fashion, Paweł Bieniek, ul. Iwicka 19 m. 43, 00-735 Warszawa. Do przesyłki załącz dowód zakupu (paragon lub faktura).

Zwrot kosztów nastąpi niezwłocznie po odebraniu przez nas produktu. Zwracamy cenę produktu + najtańszy koszt dostawy. Jeżeli zwrot jest częściowy, to wartość zwracanego produktu.


JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ

Reklamację możesz zgłosić w ciągu 2 lat (24 miesiące) od daty zakupu produktu.

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami w wygodny dla siebie sposób, np. napisz do nas wiadomość mailem (kontakt@melikafashion.pl) lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia.

O decyzji poinformujemy drogą elektroniczną.

Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.


Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdują się w regulaminie.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl